enfa

مبانی دکترین ضدبازاریابی در دانشگاه شیراز ارائه گردید

به گزارش خبرگزاری ایسنا ، مبانی دکترین انتی مارکتینگ (ضدبازاریابی)توسط اسرافیل شیرازی ارائه دهنده دکترین انتی مارکتینگ در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شیراز ارائه گردید.در این رویداد که دبیرخانه چهارمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم برگزار نمود ،اسرافیل شیرازی مبانی انتی مارکتینگ را در جمع دانشجویان و اساتید رشته مدیریت و بازرگانی بدین شرح  ارائه نمود.مبانی دکترین انتی مارکتینگ که مغایر تمامی آموزه ها و ناقض تئوری های بازاریابی است موجب تحیر و شگفتی حاضرین در جلسه و مدیران دانشگاه مدعو شد !

۱- بازار محل تعامل است نه رقابت و تقابل

۲-خردورزی ؛جایگزین خصلت اسرافی تمدن مصرفی

۳-تولید با رویکرد حل مساله جامعه ؛ تخصیص و برداشت معقول از منابع فسیلی و محدود.

…..

ویدیوی کامل رویداد در سایت آپارات موجود می باشد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme