enfa

درباره ما

اسرافیل شیرازی

متولد : ۶-۸-۱۹۷۴

صادره : ساری

لیسانس دبیری زبان و ادبیات فارسی ،دانشگاه پیام نور واحد فریمان ۱۳۷۱-۱۳۷۵

فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی  اتاق بازرگانی و صنایع ۱۳۸۷-۱۳۹۰

دانشجوی دکتری مدیریت استراتژیک دانشگاه A.U.A

ارائه دکترین ضدبازاریابی – انتی مارکتینگ ۱۳۹۳

محقق ، مولف ، مدرس

سمت ها
مدیر مسوول و رییس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری دوستان آپادانا

دبیر علمی و سخنران کلیدی بیستمین سمینار بین المللی ضدبازاریابی استانبول ترکیه ۵ تیرماه ۱۳۹۸

ریاست ششمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم مشهد ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸

مدیر مرکز آموزش تخصصی زبان های بین المللی آپادانا
مدیر آموزشگاه آزاد سینمایی آپادانا
رییس مرکز مطالعات و تحقیات علوم انسانی آپادانا

سرپرست گروه های علمی تخصصی راه حل های انتی مارکتینگ

Scientific director of specialized anti-marketing solutions

سخنران سمپوزیوم ضدبازاریابی دانشگاه پیام نور بندرعباس ۶ دیماه ۱۳۹۷

ریاست نهمین سمینار بین المللی ضد بازاریابی سن پترزبورگ روسیه ۱۶ آگوست ۲۰۱۸ دانشگاه سن پترزبورگ

ریاست پنجمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم  ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۷ کیش

سخنران مدعو کارگاه ضدبازاریابی در اولین کنفرانس ملی اقتصاد و امور بانکی ۲۲ آذر ۱۳۹۷   آستارا

ارائه مبانی انتی مارکتینگ در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شیراز ۱۵ مردادماه ۱۳۹۷ شیراز

ریاست چهارمین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم ۱۵ مردادماه ۱۳۹۷ شیراز

مناظره با دکتر عبدالحمید ابراهیمی در دانشکده مدیریت دانشگاه علامه طباطبایی ۲۶ اذر ۱۳۹۶  تهران

رییس و دبیر علمی دومین کنفرانس بین المللی تازه های پژوهش مدیریت و حسابداری در دانشگاه یوجی گرجستان ۱۳۹۵

داور و عضو کمیته علمی همایش تجارت الکترونیک در اولین همایش بین المللی مدیریت و تجارت الکترونیک ارمنستان ۱۳۹۵

برگزاری دومین کارگاه اقتصاد مقاومتی در فرمانداری شهرستان فریمان

عضویت در نشریات علمی و تخصصی رشته مدیریت -داخلی و خارجی

ریاست و دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه آپادانا ۱۵ آذرماه ۱۳۹۶ مشهد

ریاست سومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم ۲۶ آذر ۱۳۹۶ دانشگاه علامه طباطبایی تهران

ریاست دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم ۱۵ مردادماه ۱۳۹۶ دانشگاه فردوسی مشهد

ریاست و دبیر علمی اولین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم ۱۲ اسفندماه ۱۳۹۵ دانشگاه فردوسی مشهد

سخنران کلیدی همایش اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ فرمانداری شهرستان فریمان

عضویت در تیم نشریه رهیافت های نوین مدیریت و فن آوری ۱۳۹۵

ارائه انتی مارکتینگ در نشست کلوپ مدیران مشهد ۱۳۹۵

متناظر نشست علمی و تخصصی نقد آموزش عالی از منظر مدیریت    دانشگاه فردوسی مشهد

سخنران نشست تخصصی نقد عرضه و تقاضا از منظر انتی مارکتینگ در دانشکده  مدیریت و حسابداری دانشگاه فردوسی مشهد

سخنران کلیدی و ریاست سمینار ضدبازاریابی در مرکز آموزش عالی اقبال لاهوری مشهد ۱۳۹۵

ریاست سمینار ضد بازاریابی ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ دانشگاه پیام نور بجنورد

کارگاه انتی مارکتینگ در کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی۲۹ بهمن ماه۱۳۹۴  تهران

سخنران کلیدی سمینار ضد بازاریابی ۱۹ مهرماه ۱۳۹۴ سالن الزهرا دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران

سخنران کلیدی و ریاست سمینار ضدبازاریابی  ۲۸ آبانماه ۱۳۹۴ ساختمان مرکزی همایش های دانشگاه پیام نور مشهد

سخنران و ارائه دکترین در سمینار ضدبازاریابی  ۱۳۹۴ داننشگاه های خجند و دوشنبه – تاجیکستان

تالیفات

کتاب (( ضدبازاریابی – جلد دوم))

کتاب (( ضد بازاریابی -جلد اول)) انتشارات ارسطو ۱۳۹۵

کتاب ((همین که گوش بدی کافیه)) انتشارات سخن گستر ۱۳۹۳

کتاب (( آن دو روز دوازده سالگی)) انتشارات سخن گستر ۱۳۹۳

کتاب ((دعوت)) نشر نی نگار  ۱۳۹۴

کتاب (( گونه نادر)) نشر نی نگار ۱۳۹۴

کتاب((البته که نه)) نشر نی نگار ۱۳۹۴

کتاب((پیروزی ، فرمانده)) ناشر پیام موفقیت ۱۳۸۸

مقالات

((بررسی میزان تهدید مدرنیزاسیون غربی بر امنیت و سلامت ساکنان جهان و تاثیر الگوها و آموزه های علم بازاریابی در برهم زدن موازنه نظام عرضه و تقاضا در بازار ))

فصلنامه رهیافت های نوین مدیریت و فن آوری   دوره.۱٫شماره.۵٫سال ۱۳۹۵

عنوان کنفرانس سال نشر
۱ A study of Our Share in Complete Growth and Development of World with an Approach to Understanding of Anti-marketing Importance دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم ۱۳۹۶
۲
۲ Customer Orientation Is Lie کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم ۱۳۹۵
۳ I suspect the teachings of Philip Kotler کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم ۱۳۹۵
۴ بررسی سهم ما در رشد و توسعه کامل جهانی با رویکرد درک اهمیت انتی مارکتینگ و ضرورت خردورزی ،رشد خودآگاهی و تعالی ملل کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم ۱۳۹۵
bigtheme