enfa

تولید تابع تعهد باشد

تولید در ضد بازاریابی

اسرافیل شیرازی ریاستاندیشکده مطالعاتکاربردی ضدبازاریابی و ارائه دهنده دکترین ضدبازاریابی به مناسب ۱۶ آذر روز دانشجو دیدگاه خود را درباره ی تولید و نارسایی های فعلی بازار اظهار داشت:در دکترین ضدبازاریابی ، تولید تابعی از تعهد است نه تقاضا.

ما تعهد را تولیدمتناسب با ارزشمصرفی کالا و خدمت تعریف می کنیم نه تولید با هدف تقویت ارزش مبادله ای آن.

دغدغه تولید باید رشد و بارورسازی باشد نه صرفا رفعنیاز.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

bigtheme